Jere esiintyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Jere esiintyy

ViestiKirjoittaja Jere päivämäärä 05 Maalis 2009, 15:57

Heps, minäpäs olenkin tämän päivän tulijoita. Itselläni on Eevalta (alchemist siis jos täällä useampia Eevoja ; ) kaksi kissamirriä, Neo ja Nemi. Molemmat kissat hieman outoja tosin, joskin se lienee enemmänkin vain normaali-tila kissalle. (rakkaita silti <3 )

Itse olen yliopistolla ATK-hommia tekevä partasuu, asun Espoossa ja lähestyn liian nopesti ja liian varmasti kolmeakymmentä. Vielä pari vuotta armon ja elinaikaa tosin. Teinpä viime viikonloppuna massiivisen muutto-operaation kaupungin sisällä ja nyt saan päivittäin närkästyneitä silmäyksiä kissoilta, sillä en ole saanut kissapuuhun vielä tähystystornia kiinnitetyä takaisin. :/ Eipä tässä muuta, OH HAI vaan kaikille.
Jere
 

Re: Jere esiintyy

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 05 Maalis 2009, 21:45

Tervetuloa palstalle! :)
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Jere esiintyy

ViestiKirjoittaja Jere päivämäärä 06 Maalis 2009, 09:29

Alchemist kirjoitti:Moi Jere ja tervetuloa!

Tarkennettakoon tuota esittelyäsi sen verran, että Neo itse ei ole Alchemist, mutta mun maailmalta tänne hommama kattimus kuitenkin. Ja meillä kotona on 3kpl Neon 8vko vanhoja tyttäriä - jos sulla on asiaa tännepäin, niin tule ihmeessä ihmettelemään tyttöjä!!

T: Eeva + lauma


Uh-oh totta tuokin. Ehkä se selittää miksi Neo on ihan todella omituinen. o_O :D Voihan jestas, vähänpä kyllä houkuttais katsastaa palleroita, mut enhän mä siellä ikinä käy. :( Näyttääkö ne miniatyyri-Neoilta? :D
Jere
 


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron