Sari Esittäytyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Sari Esittäytyy

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 12 Huhti 2009, 14:51

Moikka kaikille! Olen 32-vuotias naikkonen ja kirjoittelen täältä pohjanmaalta.Perheeseen kuuluu kaksi lasta,mies ja 4 kissaa.Kaksi kissoista on tavis maatiaista(hamppu ja hippi) ja kaksi Cornish Rexiä.Simo(Fin*Jatsikatin B.B King CRXa)muutti meille reipas vuosi sitten ja nyt tammikuun lopulla meille muutti sijoituskissa Svane(S*Rexture New Around Town CRX e 03)Simon kaveriksi.Näyttelyissä käydään molempien kanssa ja seuraavaksi meidät voikin bongata pirokista.Haaveena olisi ainakin vielä yksi rexi joukon jatkoksi.. :PMukavaa kevättä ja kesän odotusta kaikille. :D
Viimeksi muokannut pintelin päivämäärä 12 Huhti 2009, 20:07, muokattu yhteensä 2 kertaa
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Pintelin Esittäytyy

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 12 Huhti 2009, 20:31

monna83 kirjoitti:Kivaa että on muitakin,joilla sekä maatiaisia että rexejä! :D Tervetuloa!
Kiitos. :D Maatiaisten ja cornareiden luonne ero on kuin yöllä ja päivällä ainakin meillä.. :shock: Silloin kun Simo meille tuli olin aivan ihmeissäni kun toinen ravasi pitkin kämppää ja tunki joka paikkaan mukaan. :o Jouduin jopa soittamaan kasvattajalle oliko tuo käytös ihan normaalia ja eivätkö nuo kissat koskaan nuku.. :? :mrgreen: Sitä kun oli tottunut maatiaisten rauhalliseen luonteeseen ja "erakkomaisuuteen". :D Nyt kun cornareita on kaksi mikään ei oikeastaan osaa enää yllättää mitä päähänsä saavat. :mrgreen:
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Sari Esittäytyy

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 13 Huhti 2009, 13:36

Tervetuloa palstalle, Sari!
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Sari Esittäytyy

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 13 Huhti 2009, 13:51

Pitihän sitä vielä laittaa cornari pojille kasvotkin että minkänäköisiä kavereita nimien takana piileksii :mrgreen: Eli tässä kaverukset nautiskelevat kuivurin lämmöstä. :D Vasemmalla Simo ja oikealla Svane. :P
Kuva
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Sari Esittäytyy

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 13 Huhti 2009, 18:44

monna83 kirjoitti:^Upeita,etenkin Simo miellyttää silmää. :) Mulla värit ihan hakusessa vielä kissoilla eli mitä värejä noi nyt virallisesti edustaa?
Simo on väriltään sininen ja Svane creme-valkoinen.Mua henk.kohtaisesti itseäni miellyttää enemmän yksiväriset kissat ja jos/kun meille kolmas cornari tulee se voisi olla vaikkapa suklaan värinen. :mrgreen:
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Sari Esittäytyy

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 13 Huhti 2009, 22:43

Komeita on pojat - ja väreistä minua tietenkin miellyttää valkolaikut. :D
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron