Hanna esittäytyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 14 Kesä 2010, 15:21

Moi kaikille! :)

Olen 22-vuotias rock/goottihenkinen nuori nainen Lohjalta. Koulutukseltani olen merkonomi ja tähän asti on tullut tehtyä jos jonkinlaista myynti-, toimisto- ja asiakaspalvelutyötä. Tällä hetkellä olen vielä palkkatöissä, mutta elokuun alusta lähtien on edessä ihan toisenlaiset haasteet... aiheesta lisää, kun se on ajankohtaista.

Asun rivitalokaksiossa pian 4 vuotta täyttävän englanninkääpiöterrieriuros Prinssin ja almost-avokkini kanssa. Koirapuolella olen touhunnut paljon kaikenlaista. Prinssin kanssa olemme harrastaneet pääasiassa näyttelyitä ja pienimuotoisesti koiratanssia.

Sfinx on kiehtonut minua rotuna hyvin pitkään uskomattoman kauniin ulkonäkönsä ja miellyttävän luonteensa takia. Allergiataipumustakin tuppaa olemaan - jotkut kissat aiheuttavat todella voimakkaita oireita, jotkut taas eivät yhtään mitään. Tutustuttuani kasvattajaan tämän vuoden lemmikkimessuilla olleen kissanäyttelyn yhteydessä sain kuulla, että hänellä olisi vapaana juuri sellainen kissa, josta olen haaveillut. Kun vielä huomasin, ettei minulle kasvattajalla vieraillessa tullut kissoista minkäänlaisia allergiaoireita, niin päätös kissan hankkimisesta oli selvä.

Meille kotiutuu juhannukseksi pieni yksivärinen musta poitsu <3 kutsumanimekseen hän saa Demon. Kyse on siitosuroksesta, joten jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, niin meitä tullaan näkemään jonkin verran näyttelyissä.

Ihanaa vihdoin saada oma karvaton vauveli kotiin ja päästä jakamaan mietteitä sekä kokemuksia sfinx-ihmisten kanssa! :D
Prinssikin on varmasti ihan onnessaan, kun saa itselleen kaverin.
Viimeksi muokannut Hanna Salminen päivämäärä 07 Heinä 2010, 11:43, muokattu yhteensä 1 kerran
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen

Re: Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 14 Kesä 2010, 15:58

Kiitos toivotuksista ja vinkeistä!

Erika onkin itse asiassa ensimmäinen henkilö, johon tällä foorumilla tutustuin... hänen kanssaan on jo yksi pitkä puhelinkeskustelukin takana :)

Demon kotiutuu luoksemme espoolaisen Evilurbastet-kissalan ihka ensimmäisestä pentueesta, aivan uunituore kasvattaja siis kyseessä.
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen

Re: Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 15 Kesä 2010, 16:06

Ai kauheeta, mulla on menny Merja ja Erika sekasin!! :oops: Anteeksi kovasti, nyt on nimimuisti todella pettänyt...!

Kuvia pikkukaverista on jo muutamia, täytyis saada aikaseks laittaa foorumille. Meen varmaan taas viikonloppuna kattomaan rääpälettä jos vaan kasvattajalle passaa, yritän räpsiä tuoreita otoksia... kameralla on niin vaikea pysyä mukana ipanoiden menossa.

Tyttökissaa en ole ajatellut, vaan voisin tarjota Demonia isäehdokkaaksi muille sitten kun aika on kypsä. Tai no, ei saa sanoa ei - mistäs sitä koskaan tietää, jos tämäkin harrastus vie niin kovin mennessään! :)
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen

Re: Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 07 Heinä 2010, 12:28

Moi!

Demon kotiutuikin vasta juhannuksen jälkeisenä keskiviikkona eli tasan viikko sitten. Kaikki on sujunut oikein hienosti!

Nyt voin myös jo paljastaa, että olen perustamassa omaa yritystä. Minusta on tehty uusi kauppias Lohjan Topi-Keittiöille. Heinäkuussa pikku hiljaa käynnistelen firman toimintaa ja elokuusta lähtien homma pyörii täydellä painolla. :)

Laitan vielä liitteeksi yhden kuvan meidän jengistä.
Liitteet
nettikoko.JPG
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen

Re: Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 28 Heinä 2010, 15:42

Tervetuloa palstalle myös mun puolesta! :) Koska me nähdään Demonista kuvia? :) Tai sit en vaan erota kissaa viltiltä... :D
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Hanna esittäytyy

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 24 Elo 2010, 17:47

Oho, eipä oo tullut lueskeltua foorumin juttuja vähään aikaan niin vastaus vähän viipyi...

Kyllä se Demon on myös tuossa kuvassa, koiran oikealla puolella, ihan pieni kirppu vielä :) se on kasvanut hirmuisesti! Pitäiskin ottaa uusia kuvia ja yrittää saada ne foorumillekin sakka...
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron