Suvi esittäytyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Suvi esittäytyy

ViestiKirjoittaja Suvianne-74 päivämäärä 05 Elo 2010, 13:00

Heipat kaikille!

Täytyypä viimeinkin esitellä itseni, kun nyt olen liittynyt ihan virallisesti foorumin käyttäjäksi.

Olen siis Suvi Haminasta, naimisissa ja kahden lapsen äiti. Lapset ovat iältään 6- ja 9-vuotiaat. Lisäksi perheeseemme kuuluu kaksi cornish rex-poikaa Seer´s Amasis ja Seer´s Andante Assai eli kotoisammin Masi ja Dante (Tane). Kolmaskin cornari oli ja haava on vielä vuotava, sillä ihana tyttömme Hassuli (Seer´s Hazel) kuoli odottamatta vasta toissapäivänä ja suru ja ikävä on hirvittävän kova. Lemmikin menetys on todella kamalaa ja sydän on pakahtumaisillaan surusta :cry: .

Cornish rexeistä innostuin, kun kuulin, että ne eivät välttämättä aiheuta allergiaa, vaikka muutoin kissa-allergiasta kärsisikin. Kissahullulle tämä oli oiva tilaisuus saada oma kissa ja niinpä pian huomasin olevan kolmen cornish rexin omistaja! Eikä tästä kiharakarvahulluudesta varmaan koskaan loppua tulekaan, sillä niin on koko perhe menettänyt sydämensä näille vintiöille!

Suvi
Suvi ja kissat Masi (CRX) ja Dante (CRX)
Suvianne-74
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Elo 2010, 13:49
Paikkakunta: Hamina
Nimi: Suvi Arvilommi

Re: Suvi esittäytyy

ViestiKirjoittaja Suvianne-74 päivämäärä 05 Elo 2010, 20:09

Hei!

En käyttänyt Hassulia eläinlääkärin luona, koska kuolema oli ilmeisesti tapahtunut jo illalla. Hassuli pääsi livahtamaan illalla yhdeksän aikaan terassin ovesta ulos pyykkiä hakiessani, enkä lähtenyt perään, koska ei ole ensimmäinen kerta, kun se livahti ulos. Se ei kuitenkaan koskaan ole lähtenyt omaa pihapiiriämme kauemmas ja se tulee sisälle kutsuttaessa. En ollut siinä vaiheessa mitenkään huolissani, koska mökillämme saaressakaan Hassuli ei pihasta pois lähde ja ajattelin, että nytkin se tulee ihan pian takaisin. Tunnin päästä ei sitä kuitenkaan ollut kuulunut ja jätin terassin oven yöksi raolleen, jotta se pääsee sisään. Yöllä kävin pari kertaa katsomassa, että onko se tytön sängyssä nukkumassa, jossa sillä on tapana nukkua tytön kyljessä. Huutelin sitä terassilta turhaan. Kun ei aamullakaan Hassua näkynyt, osasin pelätä ja pahinta ja lähdin etsimään. Ja noin 20 metrin päässä metsän reunassa se makasikin jo aivan kylmänä ja kuoleman kankeana. Kannoin sen kotiin, enkä mitään ulkoisia merkkejä, mitkä olisivat johtaneet kuolemaan. Ei oksennusta, ei verta suusta, ei kuohaa, ei mitään myrkytykseen viittaavaa eikä mitään ruumiissakaan mitään jälkiä. Olin tietysti aivan shokissa ja laitoin Hassun pahvilaatikkoon odottamaan hautaamista ja töistä kotiin tultuani sille kaivettiin hauta, koska en tiennyt, kuinka kauan sitä voi pitää sisällä pahvilaatikossa näin lämpimällä säällä. Kasvattaja tietää asiasta, mutta ei sanonut mitään ruumiinavauksesta enkä itse tajunnut sitä kasvattajan näkökulmasta ajatella. Hassuli oli aika ylipainoinen, n. 6-7 kiloinen ja ikää sillä oli 5 vuotta. En tiedä, olisiko sitten voinut saada sydänkohtauksen, kun ei ainakaan mitään sairauden merkkejä aiemmin ollut lukuunottamatta runsasta juomista. Koko tämä tapahtuma aivan kamala ja tuntuu että vieläkin olen ihan poissa tolaltaan surusta. Ei tälläistä pitänyt koskaan tapahtua :cry:
Suvi ja kissat Masi (CRX) ja Dante (CRX)
Suvianne-74
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 10
Liittynyt: 04 Elo 2010, 13:49
Paikkakunta: Hamina
Nimi: Suvi Arvilommi


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron