Marketan meriselitystä

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Marketan meriselitystä

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 17 Helmi 2009, 19:51

Hei. olen Marke(tta) Turusta. Täällä näyttää olevan sekä tuttuja että vielä tuntemattomia, joten pieni esittely on paikallaan.
Erehdyin antamaan pikkusormen kiharakarvaisille kissoille muutama vuosi sitten. Ekan kerran muistan lukeneeni moisista ihmeistä joskus 80-luvulla, ja mieleen jäi että niitä kuvattiin koiramaisiksi.
Vakaana aikomuksena oli ottaa yksi kissa, ihan kaveriksi, mutta jotenkin mopo karkasi käsistä. :roll:

Tällä hetkellä täällä temmeltää kaksi cornaria Askis ja Elica, molemmat pullukoita kastraatteja (rakastavat penturaksuja, joita tarjolla on ollut tasaiseen tahtiin..) kolme devonia, Piipi, Walko ja Poksu sekä Piipin ja Walkon neljä pentua. Niistä kolme lähtee tuossa maalis-huhtikuun vaihteessa omiin koteihinsa, mutta kaikista pyhistä lupauksista huolimatta en raatsinut päästää Fauraa, pahnanpohjimmaista näistä pennuista, muualle, joten se saa yrittää löytää paikkansa laumasta täällä.

Jossain vaiheessa haaveilin cornarien ja ekan devonin rinnalle SPH:takin, mutta Poksu oli sen verran nahka meille tullessan, että saa kelvata sfinksistä. Kun vielä kumpikin pojista on wannabe-sfinksejä (= ovat sitä mieltä, että massaa on oltava), luulen, että nämä rodut riittävät. 8-) :mrgreen:
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: Marketan meriselitystä

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 19 Helmi 2009, 11:15

^Älä yllytä! Mä spammaan kuvilla pian koko foorumin - yhdistelmä kotona työtä tekevä, ekat (ihanat ) pennut ja uusi kamera on aika paha... :geek:
Varsinkaan, kun en saa noita kuvia kovin pieneksi :?
Katotaan mahtuuko?
Isä ja penskat:
Kuva

Askis, Poksu ja pennut:
Kuva
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: Marketan meriselitystä

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 19 Helmi 2009, 12:12

^Ihan turvallista tänne on tulla käymään, jos on asiaa Turkuun - kaikilla pennuilla on jo kodit tiedossa. :lol:
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: Marketan meriselitystä

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 19 Helmi 2009, 23:17

Totta kai saa - teen töitä kotoa paitsi milloin olen sijaisopena, joten olen paikalla melkein aina - varoita sen verran aikaisemmin, että saan raivattua vähän kulkureittejä... :oops:
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: Marketan meriselitystä

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 22 Helmi 2009, 12:07

^^Pistin yksäriä - tervetuloa.

Ja Eeva, ymmärrän paremmin kuin hyvin sun kiireesi - mutta olet aina tervetullut. Tää alkava viikko sopii paremmin kuin hyvin - seuraavina viikkoina olen luultavasti aamupäivät koulussa.

Saat sitten arvuutella taas kerran näitä devonien trasselivärejä - onko tämän kilpparin musta vain huonoa vai hopeaa... :mrgreen:
Kuva
(itse veikkaan edellistä).
Onneksi minä tykkään noista trasseliväreistä. 8-)
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron