Metsäkansan Tuuli ja kissat

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Metsäkansan Tuuli ja kissat

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 17 Helmi 2009, 23:31

Olen Tuuli, asun Tampereella avomies-Antin, burmien B-Mette-Fredon, Aino-cornarin ja Emma-koiran kanssa. Kasvatan burmia ja hieman myös cornareita kasvattajanimellä Metsäkansan (maailman parhaiden sijoituskotien avulla). Ruotsintuonti Fredo on meillä vain "käymässä" Meten sulhona ja nämä meidän tulevan burmapentueen vanhemmat ovatkin meidän lauman ainoat leikkaamattomat nelijalkaiset.

Kasvatustahan ei olisi ilman näyttelyharrastusta. 2002 syksystä asti olen suht. usein ollut näyttelyttämässä joko jotakuta burmaa tai cornaria - joskus useampaa molempia rotuja! Metsäkansan CRX-pentueita on ollut muutama, kolmessa sukupolvessa. Näyttelyssä parhaiten menestynein CRX kasvattini taitaa olla upea GIP Metsäkansan Bambi v.Bristol. Bambi on naaras, minulle selvisi paljon nimeämisen jälkeen että tarinan Bambi-peura oli uros. Metsäkansan Helmi, "Halla", asuu sijoituskodissa Hämeenlinnassa ja on ainoa leikkaamaton nimissäni oleva CRX.

Nyt on tarkoitus vähän löysentää kissaharrastusta kasvattamisen ja näyttelyttämisen osalta. Joskus olen näyttelyssä töissä, silloin useimmiten assarina. Tähän harrastukseen minulla kuuluu vahvasti myös yhdistystoiminta. Tänä vuonna olen SUREXin sihteeri (& palkintosihteeri), InCat Suomen hallituksen jäsen ja lisäksi olen luvannut auttaa CRX Finlandin jäsenlehden Rexellen teossa. Tällä palstalla olen moderaattori eli jos täytyy ketjuja siirtää yhteen tai jakaa toisistaan, ota yhteyttä niin väkerrän ketjut parempaan muotoon.
Viimeksi muokannut Tuuli päivämäärä 17 Helmi 2009, 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Korjattu typoja
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Metsäkansan Tuuli ja kissat

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 22 Maalis 2009, 02:03

Sain työllä ja suurenmoisella vaivalla aikaiseksi itselleni avatarin! Voi riemua!
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron