Taru täällä moi :)

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 28 Huhti 2011, 23:04

Heipä vaan kaikille. Olen 27v Naantalilainen kiinanharjakoirien onnellinen omistaja. Laumaan kuuluu tällähetkellä neljä harjis tyttöä. Kissakuumetta podettu monen vuoden ajan ja nyt sitten olen päättänyt lääkettä hankkia kuumeiluun. Kauan olen haaveillut itämaisista ja siamilaisista sekä peterbaldeista. Muutamia kertoja kissanäyttelyissä kierrellyt ystäväni opastuksella ja joka kerta syliini on annettu cornish rexejä. Nyt sitten tapahtui se viimeinen niitti ja soitin kasvattajalle pennuista :D Pentusia kävin kurkkimassa (lääppimässä, pussaamassa, lässyttämässä, tunkemassa paidan sisälle yms.) keskiviikkona. Seuraavana vuorossa on käydä ostamassa kaikki tarpeellinen pikkuista varten ja jaksaa odottaa, että ikää kertyy tarpeeksi, jotta pääsee muuttamaan koira lauman keskelle. Että näin siinä sitten käy, kun yrittää olla hankkimatta kissaa ja silti käy katsomassa näyttelyissä niitä saatika sitten käy katsomassa pentuja.

Entuudestaan melkein 10v sitten kuskasin sekarotuisen ystäväni kissan meille hoitoon, kun vielä vanhempieni luona asuin. Kissa on vieläkin "hoidossa" ja pysyy. Mukaani en sitä saanut, kun äitini halusi sen pitää isäni kissana (kissa on totaalisesti rakastunut pikkuveljeeni). Joten kissa kokemusta löytyy tuon römppämahan verran.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 29 Huhti 2011, 09:17

Piupaws kissalasta tulee tyttö sijoitukseen. Kesäkuussa olisi vauva kotiutumassa toivottavasti, joten hetken vielä odotellaan. Tarkemmin kerron tytöstä, kun h-hetkin on lähempänä :D Näyttelyissä saa sitten tulla nykäisemään hihasta ja opastamaan, kun olen kisu sylissä ihan pihalla mitä pitäisi tehdä. Koiranäyttelyt onkin jo huomattavasti tutumpaa kauraa. Tiedän kyllä mitä kissat tarvitsee perus elämiseen, mutta eilen jo kysyin kaverilta vinkkejä mitä kannattaa hankkia näyttelyitä varten. Lähinnä minkä kokoinen kantokoppa ja minkä laista materiaalia näyttelyverhot kannattaa olla yms.. Pikkuhiljaa kasaan kisua vasten kaikki tarvittavat, niin neidin on hyvä asua mun luona.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 05 Touko 2011, 08:43

Viikon päästä perjantaina 13.5. menen taas vauvaa katsomaan :) Katsotaan, jos saan pikkuisen kiinni linssillä sen verran, niin laitan kuvia.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 05 Touko 2011, 12:05

No en kyllä ihmettelisi vaikka tulisikin :lol: Muutenkin pennuntäyteinen vuosi tulossa. Tämän kuun viimeinen päivä mulle muuttaa kaksi harjakoiran pentua. Nämä on kasvattini pennut. Linja on ensimmäisen harjikseni narttu linjaa, joten pakko saada, jotta saa narttu linjaa jatkettua. Joo muutenhan pennut on yök hyi hyi, etten mä muuten ottais :D Ja sitten ensi kuussa toteutuu pitkään vaivannut kisu kuume. Eli mulla on tosi ihana kesä tulossa :)
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Anda päivämäärä 05 Touko 2011, 13:44

Moikka ja tervetuloa Taru :mrgreen:

Näin me harjisihmiset vain lisäännytään täälläkin. Minä vain haaveilen vielä, vaikka oli jo lähellä 8-)
Ehkä sitten joskus minäkin voin iloita kissaperheenjäsenestä, toivottavasti vaikka nyt ei mitään "lähtöjä" olekkaan.
Käyttäjän avatar
Anda
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 00:10
Nimi: Kati-Helena Oksanen

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 05 Touko 2011, 18:48

Katos Anda tuttujakin löytyy :D

Kiitos vain kaikille tervetuloista ja onnitteluista. Tänään käyty ostamassa kaikkea tarpeellista kisua varten. Vielä, kun jaksaisi odottaa hetken. Mulla on niin mahtava vuosi tiedossa (ja tulevaisuus). Saan ison lauman mitä olen aina toivonutkin ja vihdoin sen kissan mitä viitisen vuotta olen haaveillut :)
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 13 Touko 2011, 23:07

Tänään kävin pentuja pusuttelemassa. Ne on vaan niin ihania sydämmen valtaajia. Mulle siis tulee sijoitukseen FI*Piupaws Ruby Murray "Barbie". Väritykseltään likka on kilppari. Kuvia en vaan älynnyt ite ottaa, kun keskityin pentuihin niin kovin :lol: Pieni Barbie on niiin pieni vielä. Ensimmäisenä silmään osuu isot korvat :D Nelisen viikkoa taitaa olla vielä laskujen mukaan, että vaavi pääsee meidän laumaan. Ja kun vielä jaksaisi odottaa....
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 13 Touko 2011, 23:17

Ja pentujen isi rakastui munhun täysin totaalisesti. En sitten tiedä johtuiko se rakastuminen, kun olin aamulla käynyt kampaajalla tukan laittamassa vai mistä, mut en meinannut kollia niskasta irti saada, kun olin niin ihana hänen mielestään :lol: TOivottavasti tytär tykästyy munhun myös, mutta vähäisempikin rakkauden osoitus kelpaa mulle :D
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 14 Touko 2011, 17:33

No mulla hieman tuota nopeasti kasvavaa kissa laumaa rajoittaa isoksi kasvanut koiralauma :D reilun 3vko päästä koiria on 6kpl + 1kpl isän kanssa yhteisomistuksessa oleva sakemanni. En kyllä usko, että silti yhteen kisuun jää ;)
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Anda päivämäärä 16 Touko 2011, 12:46

Erika kirjoitti:Ai Katikin täällä, pieni maailma. :lol:
Minkäslaisesta kissasta Kati haaveilee?



no tuollaisesta nahkiaisesta tai sitten tuollaisesta D kikkarasta :mrgreen:
Käyttäjän avatar
Anda
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 00:10
Nimi: Kati-Helena Oksanen

Seuraava

Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron