Taru täällä moi :)

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Anda päivämäärä 16 Touko 2011, 12:46

Erika kirjoitti:Ai Katikin täällä, pieni maailma. :lol:
Minkäslaisesta kissasta Kati haaveilee?



no tuollaisesta nahkiaisesta tai sitten tuollaisesta D kikkarasta :mrgreen:
Käyttäjän avatar
Anda
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 00:10
Nimi: Kati-Helena Oksanen

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Anda päivämäärä 16 Touko 2011, 13:31

^sitä mä vähän pelkään, mutta mulla on vähän sama tilanne tuon Tarun kanssa... koiralauma rajoittaa kyllä tehokkaasti ettei kissat tai koirtkaan hirvittävästi lisäänny :mrgreen:
Käyttäjän avatar
Anda
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 8
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 00:10
Nimi: Kati-Helena Oksanen

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 30 Touko 2011, 21:02

Ajattelin jakaa teidän kanssa tämän. En jaksa enään odottaa ensiviikon perjantaihin :roll: :D
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 30 Touko 2011, 22:07

Noh mulla menee yöunet jo keskiviikkona, kun haen pari harja vauvaa laumaan lisää. Tuo kisunen kruunaa lopullisesti ne pienet torkahtelutkin :D Kuvia toki tulee, kun/jos saan sen pysymään sekunnin paikallaan :lol:
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 18 Kesä 2011, 13:31

Juu luovutus ikä on saavutettu, mutta painoa ei :D Barbie on niin mini-Barbie, että jäi vielä Helille kasvamaan. Kuumeisesti odotetaan, että tytsy saisi kunnon painon itselleen. Muuten pitää alkaa järjestämään aikaa, että pääsee tyttöä sitten Helille rapsuttaa.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 28 Kesä 2011, 10:48

Huomenna olisi nyt tarkoitus hakea Barbi kotio töiden jälkeen 8-) Katsotaas miten ekat päivä alkaa sujumaan. Olen vinkkejä kysellyt ja miettinyt miten kaikki sujuisi Barbille kivuttomimmin, kun tulee tähän isoon koiralaumaan. Ja että saisi rauhassa ekat päivät tutkia paikat. Mun tytöt on kyllä semmoisia, ettei niinkään kissoista välitä, tai siis jaksa olla niistä kovinkaan kiinnostuneita, mutta toki aina uusi tulokas pitäisi päästä perinpohjin haistelemaan.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 28 Kesä 2011, 23:38

Toki kuvia tulee mahdollisimman pika pikaan :D Huomenna se päivä vihdoin koittaa. Uskon, että kaikki sujuu ihan mallikkaasti.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Taru täällä moi :)

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 29 Kesä 2011, 20:20

Barbie kotiutui :!: Kuvia joudutte ehkä odottamaan hetken, kun tyttö mököttää/nukkuu alakerrassa kantokopassa vessan edessä :lol: Antaa tytön nyt rauhassa kerätä itsensä, jotta alan sitä häiritsemään kuvaus sessiolla. Heti, kun alkaa kipittää hieman laajemmalla alueella napsaisen parit kuvat (tai sit tsuumaan kantokopan perälle). Koirat kävivät uteliaana haistelemassa kopan suulla, mutta nyt ovat yläkerrassa ihan ilman mitään suurempia mielenkiintoja hengailemassa mun kanssa.
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Edellinen

Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron