Eva esittäytyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Eva esittäytyy

ViestiKirjoittaja Eva päivämäärä 27 Helmi 2009, 00:47

Nimimerkin takaa löytyy minä, Eva, devon rexejä hengittävä ihminen joka on aivan liian hurahtanut tähän kissamaailmaan ja kasvatukseen (lompakko huutaa jo leipää)... Työnimikkeenä on webmaster, työkuvana sähköinen markkinointi ja kaikki mitä siiheen liittyy. Kotikuntana Helsinki ja saa tulla kylään kunhan sovitaan ajasta ensin.

Kasvatan siis devoneita kasvattajanimellä Quiero. Pentueita on tullut tähän mennessä kuusi kappaletta ja kissoja on neljä kotona sekä 'muutama' sijoituksessa. Kotoa olevista neljästä kissasta kaksi ovat siitoskäytössä ja kaksi muuta nauttivat elämästään ;) Kiuku, Papu, Myrkky ja Uni sulostuttavat päiviäni ja ovat edelleen se suurin syy kasvatukseeni. Haluan mahdollistaa sen ilon mitä omat kiharat tuo minulle myös muille. Sen lisäksi olen intohimoinen sukutauluilija ja pelotan joskus itseni kun huomaan osavani luetella muiden omistamia kissojen sukutauluja ulkoa. Päivitän pawpedsia ja minulle voi siis laittaa devoneiden sukutauluja jos huomaa omansa puuttuvan.

Näyttelyistä en juurikaan innostu - siellä käydään moikkaamassa ystäviä ja tuttavia, kissoja harvemmin näyttelytän (mitä nyt kasvatteja ja pakolliset). Kävin viime vuonna melkein jokaisessa näyttelyssä turistina mutta en kertaakaan näyttelyttänyt kotona asuvaa kissaa... :roll: Minusta on kuitenkin tärkeää, että uudelle kissaomistajalle näytetään näyttelyiden maailmaa ja he voivat sitten itse päättää haluavatko jatkossa käydä näyttelyissä.

Yhdistystoiminnassa olen melko aktiivi, istun puhenjohtajan pestissä devoneiden omassa rotuyhdistyksessä ja häärään enimmäkseen siellä suunnassa. Hevosten kanssa on tullut touhuiltua enemmän ja olen myös siellä suunnassa aktiivinen yhdistyspuolella.

Että sellaista :D
Eva
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 14
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:00
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Eva Wallinvirta

Re: Eva esittäytyy

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 27 Helmi 2009, 02:10

Tervetuloa! Hah. Tajusin juuri, että minulla on tällä hetkellä kotona enemmän "sinun" kissojasi kuin sinulla. Puhumattakaan quieroista kissoista. :P
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: Eva esittäytyy

ViestiKirjoittaja -Leena- päivämäärä 27 Maalis 2009, 10:27

No MOI! :D
Nalan (Spectrolite Sisko) ja Lilon (Quiero Ciria d'Ebre) tassunalunen.
Käyttäjän avatar
-Leena-
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 14
Liittynyt: 27 Maalis 2009, 09:54
Nimi: Leena Luuri


Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron