Mitä näyttelyihin mukaan?

Mihin menossa? Miten meni? Kimppakyytejä? Kuvia?
Kaikenlaista keskustelua näyttelymaailmasta.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Mitä näyttelyihin mukaan?

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 13 Huhti 2009, 22:03

Entisenä URKilaisena osaan vastata, että kyllä. Kysymys on ihan kummille esitettävä, sitä ei kukaan muu voi luvata. Näyttelyissä on joka tuomarilla assistentti jota voi pyytää esittämään kissan. Voit myös pyytää esim. kissan kasvattajaa, jotakuta kaveria tai tuttua esittämään kissan. Siten myöskin sitä henkilöä joka opastaa sinua päivän näyttelyssä, oli hän kuka vain. :) Mutta jos et itse esitä kissaa, et myöskään voi seistä tuomarin pöydässä kiinni kuuntelemassa, vaan yleisön joukossa.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Mitä näyttelyihin mukaan?

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 14 Huhti 2009, 11:36

Mä ostin tässä reipas viikko sitten kärryt itelleni. :mrgreen: Alko ottaan niin päästä roudata parkkikselta käsissä isoa painavaa boksia ja kassia. :twisted: Menis nyt tää aika vaan nopeesti että sais pirokissa sisäänajaa kärryt.. :mrgreen:
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Mitä näyttelyihin mukaan?

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 27 Huhti 2009, 01:10

FIN*Felibiosis kirjoitti: Eli Tärkeintä on että mukana on kissa (oikea) ja rekkari (oikean kissan), kaiken muun voi hätätapauksissa ostaa tahi soveltaa jotenkin.


Aamen. Olen ainakin pari kertaa palannut hakemaan rekkaria menomatkalla (rokotusmerkintöjen takia hyvin tärkeä), kissan olen yleensä muistanut palata hakemaan mukaan viimeistään autoa käynnistettäessä. Myös olen ottanut väärän rekkarin mukaan enkä päässyt kissan kanssa näyttelyyn.

Muoks: jos omaa useammat verhot, ei haittaa jos jollakulla on ylimääräiset verhot mukana. POROKin näyttelyssä pari vuotta sitten oli näyttelyverhoja yhdistyksen puolesta unohtaneille.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva


Palaa alueelle Näyttelyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron