URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

Mihin menossa? Miten meni? Kimppakyytejä? Kuvia?
Kaikenlaista keskustelua näyttelymaailmasta.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja funkyjam's päivämäärä 18 Elo 2009, 19:59

itse olen menossa poika voittoisella porukalla ja kyllä yksi tyttökin joukkoon eksyi mukaan. 2 pentu luokan kissaa ja yksi nuorten luokas ja yksi 5 luokas. eli vauvat pääsee harjoittelemaan näyttelyitä :P
FI* FunkyJam's, Cornish Rex
Käyttäjän avatar
funkyjam's
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: turku
Nimi: terhi rannaste

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja funkyjam's päivämäärä 22 Elo 2009, 20:51

ite ilmotin myös isä-poika lisäluokkaan kun sunnuntaina juhlitaan URK:n 25-vuotis juhlia
FI* FunkyJam's, Cornish Rex
Käyttäjän avatar
funkyjam's
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: turku
Nimi: terhi rannaste

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja funkyjam's päivämäärä 23 Elo 2009, 21:23

Alchemist kirjoitti:25-vee juhlat on kyllä lauantaina, synttärikahvitarjoiluineen ja erikoispaneelin kera. Sunnuntaina on rääppijäiset ja noita erikoisluokkia (jotka ilmeisesti tarkoitettu vain URK:n jäsenille? Ainakaan mainintaa näistä ei ole kutsussa). Jos ite olisin viemässä Herttaa sunnuntaina, niin voishan sitä hupina ilmoittaa Tipunkin ja saisi äiti-tytär-luokan. Mutta en taida jaksaa olla molempia päiviä tuolla, etenkään kuin Hertta on ekakertalainen ja omille ihmisilleen sopii lauantai paremmin.

noinhan se vissiin meni, näyttely infossa on kuulemma asiasta sitten enemmän (ilmottautua voi siis vaikka normaali ilmoittautuminen oliski jo mennyt umpeen).
mulla osus vahingossa isä ja poika samalle päivälle :D
FI* FunkyJam's, Cornish Rex
Käyttäjän avatar
funkyjam's
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: turku
Nimi: terhi rannaste

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 25 Elo 2009, 15:32

Hallan ja Meten ilmot ovat lähettämistä vaille valmiit. Lauantaiksi tullaan jotta saa vähän palautua ennen työviikkoa.

Muoks: Laitoin vielä Ainon ilmon, eli yhteensä ilmoitin CRX naaraan väriryhmää IV luokkaan 9 ja toisen samanlaisen luokkaan 4. Ja Meten (BUR b naaras) luokkaan 10.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 26 Elo 2009, 23:37

Nyt siellä on infoa niistä hupiluokista ja ovat avoimia kaikille. Mutta ottaa päähän, kun siellä on kyllä luokat äiti ja tytär sekä isä ja poika. Olin ajatellut tuoda isän ja tyttären, ja tulee sinne kai toinenkin saman isän tytär, eikä ne pääse mukaan. :x. (Voisinhan mä sen äidinkin muuten ottaa, mutta siitä ei vaan ole tyttärelle "turvaa" - kyyhöttää vain vällyjen alla - isä on paljon rennompi. :lol: )

Joten vielä vähän pohdinnassa kummalle päivälle tullaan.
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja Marke päivämäärä 31 Elo 2009, 17:37

Nyt sitten postitettiin ilmot, eli toi mun avattareni kaksikko tulee sunnuntaille - tosin ei niille kummallekaan menestystä odoteta, saapahan neiti vähän näyttelykokemusta. :D
CRX Ascanio ja Elica, DRX Cheapy-Piipi, Walko, Poksu, Faura, Kleinspitz Tella
Käyttäjän avatar
Marke
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 12 Helmi 2009, 23:04
Paikkakunta: Turku
Nimi: Marketta Rauramo

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 30 Syys 2009, 19:35

Meillä on tytöllä tuo Glen ja pojalla Sara Ojaniemi, kokemuksia hänestä kellään? :) Olis kyllä kiva kun sfinxit olis samalla tuomarilla, yhdessä näyttelyssä oon ollut missä näin oli ja se oli kyllä ihan huippu juttu. Vähän enemmän sellasta yhteishenkeä ku kerkes enemmän rupattelemaan siinä odotellessa jne. Toisaalta eipä sillon paljoa sfinxejä ollutkaan paikalla, melkeen vaan ne joiden kanssa nyt muutenkin tulee enemmän pyörittyä :D
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja funkyjam's päivämäärä 30 Syys 2009, 23:14

Erika kirjoitti:Gordolla on myös tuo Glenn Sjöbom ja Devilillä on Lone Lund. Onko Glenn mies ja Lone nainen? :mrgreen:
Mä jo ehdin hätääntyä kun Deviliä ei ollut vahvarissa, mutta tulee kuulemma toisessa kuoressa, kun en omista Deviliä yksin. :lol:

Jännittää kyllä a) että onko Gordolla kilpailua b) mitä pennusta sanotaan :ugeek:


Kilpailua on ainakin Devilillä :) tosin ei samasta exelentistä. itse en saanut vahvaria vielä mutta eiköhän se sieltä tule
FI* FunkyJam's, Cornish Rex
Käyttäjän avatar
funkyjam's
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: turku
Nimi: terhi rannaste

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja funkyjam's päivämäärä 05 Loka 2009, 09:02

kyllä urokset ja naaraat kisaavat omista execelenteista pennuissa ja nuorissa, ja jos on 3 tai enemmän pentuja niin kisaavat oman värinparhaan. Tp valintoihin kutsutaan siis vain yksi rodun pentu ja nuori, ei siis urosta ja naarasta.
FI* FunkyJam's, Cornish Rex
Käyttäjän avatar
funkyjam's
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 121
Liittynyt: 02 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: turku
Nimi: terhi rannaste

Re: URK 10.-11.10.2009 Kirkkonummi

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 06 Loka 2009, 21:11

Ehkä siksi on mennyt ohi, koska TP-valinnoissa valitaan vain yksi pentu ja yksi nuori. Silloin ei sukupuolella ole väliä, mutta kuten on jo sanottu niin oma excellentti uroksille ja oma naaraille.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Seuraava

Palaa alueelle Näyttelyt

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron