"Hiiritalkoot"

Vain SUREXin jäsenille. Kommentteja, toimintaehdotuksia, tapahtumaideoita, juttuja Rex Uutisiin.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 10 Helmi 2010, 01:57

Mä sain tänään kaverilta avatun minttupussin kun ei se hänen kissaa kiinnosta, mutta meillä kyllä huomattiin se kun vein pussin nokan eteen. Näitä laimeempia tarvii varmaan laittaa sit reippaammin leluihin, mut kyllä tää näyttäis kuitenkin vielä toimivan. Mä en osaa sanoa tuosta mintun määrästä: Tuleehan se yhdistykselle ja siten käytettäväksi toivottavasti vielä monissa talkoissa, mutta minkä verran tässä vielä oikein tulee askarreltua - oisko tuommoinen 35g ehkä kuitenkin liikaa? Kun se on stydimpää kamaa, niin eihän sitä paljoa kulu. Mutta mieluummin tällaista tujumpaa tavaraa kuin eläinkaupan (oman kokemuksen mukaan ovat aika laimeita ja tehoon nähden varmasti kalliimpia).

Maria: saisitko tehtyä sille kong-painilelulle kaavat? Kaavaa vois käyttää sitten muissakin hiiritalkoissa.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 11 Helmi 2010, 02:39

Mulla on muuten pieni mytty "tuoretta" minttua, kuivahtanut mutta tuoksahtaa tosi voimakkaasti vielä ihmisen nenään.

Saadaan talkoisiin mallikappale siitä häkinedusverkosta. Jotain ohutta mustaa tylliä tms tarvittais... onko kellään? Ja jotain kanttinauhaa vai mitä se Merja ja Eeva oli?
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 11 Helmi 2010, 23:56

Oma ketju avattu Turun hiiritalkoille. Aloitettaisko siellä vaikka ajankohdan miettimisellä...?
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 09 Maalis 2010, 16:16

Mä en nyt sitten pääsekään mukaan :(
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 18 Maalis 2010, 00:25

Pitäkää oikein kivaa, kiva että Niinakin lähtee miehensä kanssa messiin! Mä lähden yllättäen siis Lappiin porukoiden kanssa ja jää väliin nää talkoot :/ ja liittari. En Turun talkoisiinkaan nyt ilmeisesti pääse kun vietetään Hallan kanssa pääsiäinen Ruotsissa, mutta eiköhän näitä tässä useammat vielä tule! Ainakin toivon kovasti niin... :) Jos ehditään huomenna, niin soittelen Ilse-Maj'lle ja änkeän käymään katsoon kisusia ja laitan ne mintut hänen matkaan mitä mulla täällä on. Hiirenmintut :lol:
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: "Hiiritalkoot"

ViestiKirjoittaja Linda päivämäärä 22 Maalis 2010, 10:33

Olettepa saaneet paljon hienoja minttuhiirulaisia tehtyä!! Ihmettelen miten kummassa se täyttö onnistui, kun "apulaiset" vieressä :lol:
DSPx4
www.donamen.com
Käyttäjän avatar
Linda
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 18:47
Paikkakunta: Lahti
Nimi: Linda Alho

Edellinen

Palaa alueelle Suomen rex-kissayhdistyksen toiminta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron