Logollisia jäsentuotteita?

Vain SUREXin jäsenille. Kommentteja, toimintaehdotuksia, tapahtumaideoita, juttuja Rex Uutisiin.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Millaisia SUREX:n logolla varustettuja tuotteita olisit kiinnostunut hankkimaan?

 
Ääniä yhteensä : 0

Re: Logollisia jäsentuotteita?

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 04 Helmi 2010, 18:14

Mä kuvittelen collegetakin ja vetoketjullisen hupparin samaksi... Väreiksi kannatan mustaa ja valkoista. Sininenhän on varsinainen yhdistyksen väri, mutta itse en just nyt ole sinisistä vaatteista innostunut.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Logollisia jäsentuotteita?

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 04 Helmi 2010, 18:25

Vastasin normaali t-paita sillä mua ärsyttää suunnattomasti kun kaikki t-paidat naisille on aina noita naisten fittejä. Ei sillä että siinä fitissä muuten olisi mitään vikaa mut itse tykkään enemmän tavallisen t-paidan materiaalista ja mallista.

Plussaa myös jos siitä tavallisesta t-paidasta olis pientä kokoa ( oikeasti pientä siis, yleensä ne pienetkin koot on sellaisa telttoja ), eli siis kaipaisin t-paitaa joka olis fitti mutta tavallisen t-paidan mallinen :D Eli sellasta hyvää jämäkkää materiaalia ei sitä fitti paitojen " trikoota "
Mulla on joskus aikoinaan joku bändi t-paita ollut tällanen hyvä ja sen jälkeen en oo mistään moisia löytänyt valitettavasti, aina naisten paidat on noita venykangas kauhistuksia tai sit jos on tavallisia niin älyttömän isoja.

Värinä vaikka musta paita valkoisella logolla, isompi logo olis kiva, tai pieni eteen ja toi juhlavuosi juttu taakse sitten isolla
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: Logollisia jäsentuotteita?

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 04 Helmi 2010, 18:29

Lisätään yksi ääni collegetakille. En vaan yhtään muista minkälainen kaulus siinä collegetakissas Eeva oli.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: Logollisia jäsentuotteita?

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 06 Helmi 2010, 02:49

Alchemist kirjoitti:Ja jos saadaan sopivan alhainen myyntihinta (eli tarvii kilpailuttaa eri tahoja ennen hankintapäätöstä), niin ehkä pentujen mukaan tulevat ruoat/roinat vois pakata SUREX-kassiin....

Joo! Loistoidea!
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva


Palaa alueelle Suomen rex-kissayhdistyksen toiminta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron