SUREX:n Vuoden kissa 2010 -kilpailu

Vain SUREXin jäsenille. Kommentteja, toimintaehdotuksia, tapahtumaideoita, juttuja Rex Uutisiin.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

SUREX:n Vuoden kissa 2010 -kilpailu

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 15 Joulu 2010, 05:41

Vuosi alkaa olla lopuillaan, eli on aika kerätä näyttelyissä käyvien kissojen parhaat tulokset tältä vuodelta ja lähettää ne minulle osallistuaksenne Vuoden kissa 2010 -kisaan.

Aikuisilta ja kastraateilta mukaan otetaan 5 kansainvälisen näyttelyn tulosta ja 2 varatulosta, joista enintään kaksi tulosta voi olla ulkomailta. Nuorilta (luokista 10 ja 11) mukaan otetaan 3 kansainvälisen tai kansallisen näyttelyn tulosta ja 2 varatulosta, joista enintään yksi tulos voi olla ulkomailta. Veteraaneilta mukaan otetaan 3 kansallista tai kansainvälistä näyttelyä kotimaassa ja 2 varatulosta. Siitoskissa- ja kasvattajaluokkiin mukaan otetaan 3 kansainvälisen näyttelyn tulosta kotimaasta, kyseisistä luokista.

Loput ohjeet, pistelaskentataulukko ja lomake löytyy Rex Uutisten viimeisimmästä numerosta (4/2010) ja tuotapikaa myös yhdistyksen kotisivuilta http://www.surex.fi. Ns. lisäpisteitä ei lasketa, eli edes ulkomaisten tulosten mukana ei tarvitse lähettää näyttelyluettelosta kopiota, arvosteluseteli/diplomi-kopiot riittävät. Jos kissa on saanut arvostelusetelin lisäksi diplomin, lähetetään kopio diplomista. Arvostelusetelin kopio lähetetään vain jos kissa ei ole sen lisäksi saanut diplomia (käytännössä vain jotkut ulkomaiset näyttelyt). Mihinkään muihin Vuoden kissa -kisoihin, edes Kissaliiton kisaan, lähetetyt tulokset eivät tule minulle, vaan osallistuakseen SUREX:n kilpailuun täytyy lähettää lomake + diplomi/seteli-kopiot minulle.

Osoite löytyy ohjeista. Jos on kysyttävää, minut saa parhaiten kiinni sähköpostitse osoitteesta sihteeri@surex.fi 31.12.2010 asti - tai puhelimitse joko numerosta +46 70 536 2465 tai 050 399 5488, riippuen siitä olenko Suomessa vai Ruotsissa. 22.12-5.1 olen todennäköisesti koko ajan Suomessa. Suomen numeroon voi lähettää myös tekstiviestin, Ruotsin numeroon lähetettyihin tekstiviesteihin en vastaa. Myös tähän ketjuun voi laittaa kysymyksiä. Tulokset täytyy olla perillä minulla 4.1.2011 mennessä. Jos tulokset tulevat minulle tuon päivän jälkeen, SUREX:lla on oikeus olla ottamatta niitä huomioon kilpailussa. Luethan myös varsinaiset ohjeet huolellisesti! Tulokset julkaistaan Rex Uutisten numerossa 1/2011 ja voittajat esitellään numerossa 2/2011.

Useita osallistumisia odottaen,
pistelaskijanne Tuuli :)

muoks: muokattu ajatushäiriöt :)
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: SUREX:n Vuoden kissa 2010 -kilpailu

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 16 Joulu 2010, 02:59

^ ei tuohon ole mitään sääntöä. Oman kissan tilannetta voi rankingistä osoitteesta http://www.catshow.fi tutkailla, mutta sitä ei koskaan tiedä etukäteen ketkä kaikki osallistuvat kilpailuun. Tulokset vaihtelevat ihan kissoittain ja roduittain vuodesta toiseen.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva

Re: SUREX:n Vuoden kissa 2010 -kilpailu

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 21 Joulu 2010, 06:04

http://www.surex.fi/dokit/VuodenKissa-ohjeet_ja_lomake2010.doc
Ylläolevasta urlista avautuu Vuoden kissa -kisan ohjeet ja lomake.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva


Palaa alueelle Suomen rex-kissayhdistyksen toiminta

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron