Mistä tulee kasvattajanimesi?

Keskustelua kaikista kissankasvatukseen liittyvistä asioista aina ongelmista tähtihetkiin.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Mistä tulee kasvattajanimesi?

ViestiKirjoittaja Linda päivämäärä 13 Loka 2009, 14:26

Mulla nyt ei mitään kummempaa tarinaa saa kehiteltyä, sen verran "helposti" sain nimen keksittyä. Eli kun kyseessä Don sfinxit ja mun ensimmäinen kasvatusnaaras Amelie, niin siitä tuli väistämättä DonAmen :)
DSPx4
www.donamen.com
Käyttäjän avatar
Linda
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 112
Liittynyt: 01 Helmi 2009, 18:47
Paikkakunta: Lahti
Nimi: Linda Alho

Re: Mistä tulee kasvattajanimesi?

ViestiKirjoittaja Niina päivämäärä 21 Loka 2009, 14:48

Mullakaan ei ole mitään hienoa tarinaa taustalla: kasvattajanimeni tulee Ketkun (Tikrun Kedves) yhdestä lempinimestä. Ketku ei ole varsinaisesti ensimmäinen devonini, sillä Ginny tuli ennen sitä, mutta vasta Ketkun myötä tutustuin paremmin esim. näyttelyihin ja muutenkin rotukissatoimintaan, joten omalla tavallaan pidän sitä "ensimmäisenä". Ginnyn myötä sain tutustua vain kissakasvatuksen paskamaisimpaan puoleen :evil: Siinäpä se sopiva kasvattajanimi siis oli; Ketaleen. Vielä ainakin olen nimeen ihan tyytyväinen. Koen myös suomenkieliset nimet enemmän omakseni, kuin esim. englanninkieliset. Tällaiselle tollukalle sopii tollukat nimet ;)

Kakkos- ja kolmosvaihtoehdoksi pyörittelin sitten Tyynin (Perplex Sanity Assassin) nimestä väännettyjä versioita, Salamurhaajan ja Assassins. Mutta pidän kyllä tuosta Ketaleesta selvästi enemmän. Salamurhaajankin olis ollut tavallaan ihan jees, mutta kuulostaahan se vähän tylyltä :o Ehkä sen olisi sitten pitänytkin olla Salahurmaajan, vaikkei näiden hurmaavuudessa mitään salaista olekaan :?
Niina Niinimäki/FIN*Ketaleen kissala

DRX O'Sag's Ginny "Ginny"
DRX SC Tikrun Kedves "Ketku"
DRX Perplex Sanity Assassin "Tyyni"
DRX Ketaleen Kaksoisolento "Nötkötti"
Käyttäjän avatar
Niina
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 108
Liittynyt: 27 Tammi 2009, 19:57
Paikkakunta: Tuusula
Nimi: Niina Niinimäki


Palaa alueelle Kasvatuskeskustelua

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron