KERTOKAA JOKU VIISAS KISSALLANI ON KIHARA KARVA

Millaisia kissoja kiharan karvan ja nahan alla onkaan? Miten rodut eroavat toisistaan? Tähän osioon voivat kirjoittaa myös rekisteröimättömät vieraat. ALUEEN SALASANA ON surex - salasanalla pyritään estämään roskapostien lähetys.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

KERTOKAA JOKU VIISAS KISSALLANI ON KIHARA KARVA

ViestiKirjoittaja jussu päivämäärä 14 Heinä 2009, 12:51

Minulla on muuten ihan tavallisen maatiaskissan näköinen kissa,mutta minä ja monet muut olemme ihmetelleet sen karvaa.Kissallani on untuvanpehmeä läheltä katsottuna pientä kreppikiharaa muistuttava karva, miksi näin? olen katsellut netistä rotu tietoja ,mutten usko sen olevan ainakaan puhdas rotuinen.Olisiko mahdollista että se on niin sanottu luonnon-oikku :D ,tai sattumalta olisi ollut jollain rotukissalla kyntensä pelissä kun on sen mamma sulhas ehdokkaita kattellut? ;) luonteeltaan se on hyvin itsenäinen,vaativa(esim.ruuan suhteen),todella ilmeikäs,ja herkkä,eikä se hyväksy monia silittäjäkseen :roll: rakaspa tuo minulle on...kertokaa jotain,niin saan mieltäni askarruttaneet kysymykset pois...Tai kertokaa kuka osaisi kertoa :lol:
jussu
 

Palaa alueelle Kysy roduistamme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron