Kissa ja lomailu?

Kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Kissa ja lomailu?

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 02 Loka 2011, 20:40

Niin siis ollaan syyslomalla lähdössä keskisuomeen muu perhe paitsi mies ja ajattelin että otettais Herra Huu mukaan kun äitee tahtoisi nähdä hänet ja muuten Huu joutuisi olemaan pari pitkää iltaa täällä yksin kun mies olisi töissä. Mutta rupesin sitten miettimään nyt että kumpiko häntä stressaa enemmän, matka 300km päähän ja outo paikka muutaman päivän vai sitten että perhe katoaa täältä ja joutuis tosiaan olemaan sen 8½ tuntia yksin kahtena päivänä ja about 4-6 kahtena päivänä? Kun siis pisimmät ajat hällä tähän mennessä on ollut yksin 2-4 tuntia... Niin ja siis tiedän kyllä että joillakin kissat joutuu olemaan sen 8-10 tuntia säännöllisesti ilman palvelijaansa mutta siis mietin lähinnä tuota että kuinka paljon yleensä ottaen kisut stressaa reissaamista?

Juu mahdollisimman hankalasti koitan selittää... :lol:
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Kissa ja lomailu?

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 02 Loka 2011, 21:12

Ensin itkee mut rauhottuu kyl aika pian ja sit nukkuu... Ja lapsia on kyl kyyti täynnä juttelemassa hälle jos se nyt auttais... Paremminkin taitaa rauhoittua kun ei liikaa höösää, jos ottaisin Huun eteen minun viereen kuitenkin...
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Kissa ja lomailu?

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 02 Loka 2011, 21:43

Aijaa, mä ajattelin että siellä jalkatilassa on viileä ja ikävä olla... Turvavöissä boksi kuitenkin penkillä on ollut ettei kolarin sattuessa kimpoile mihinkään, mutta tosiaan kuljettaako muut jalkatilassa?

Joo ja kaks pienintä on istuimissa ja niiden jalkatilaan kyllä mahtuu..

Tuotakin mietin että meillä tällä hetkellä pienin atlas jonka prismasta ostin kun ajattelin et sit jossain vaiheessa ostan sellaisen kankaisen, mutta ei tuonne kyllä hiekkistä mahdu että pitäisköhän mun nyt kuitenkin sit koittaa jo se isompi kuljetushäkki ostaa ennen tuota reissua? Aikaa menee siis about 3 tuntia tuohon matkaan...
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Kissa ja lomailu?

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 07 Loka 2011, 18:51

Kiitos näistä! :) Täytynee laittaa joku peite boxin päälle ettei tule pienelle vilu, ja tietty sisälle fleece :)

Hieman jännittää ottaa pikkuinen ekalle reissulle mutta jouluna ja kesälomalla se kuitenkin on tehtävä niin parempi varmaan nyt jo ottaa mukaan niin saa tuntumaa matkusteluun :)
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Kissa ja lomailu?

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 08 Loka 2011, 23:54

toivottavasti nyt ei tulis kuitenkaan minkään näköistä kolaria, viisi noita ihmislapsiakin kyydissä ja yksi ei siis edes oma...

Sellasta mä vielä että mitä luulette, olisiko oma hiekkis hyvä ottaa mukaan vai? Tuo vaan vie niin paljon tilaa että pitäiskö toivoa ettei liiaksi tykästy muutamassa päivässä avomalliin jos mutsi kävis vaikka kylpyvadin ostamassa sinne, ei varmaan kustanna ku pari egee... Tykkåä siis käydä aina asioillaan samalla ku putsailen hiekkistä, meillä vaan hankala vielä avomallia pitää ku jätkät vielä niin pieniä että hiekkaa olis varmasti enemmän muualla ku itse astiassa... ;)
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen


Palaa alueelle Yleistä keskustelua kissoista ja aiheen vierestä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron