Mitä uusia kissatarvikkeita kaipaatte markkinoille?

Kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Mitä uusia kissatarvikkeita kaipaatte markkinoille?

ViestiKirjoittaja Sari päivämäärä 23 Syys 2010, 12:29

Nuo ruokintakopit on vain hävyttömän kalliita :roll: ...
CRX Saca's Veda Verdant "Kerttu" ja lauma metsäkissoja.
Sari
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 27 Heinä 2010, 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Sari Ikävalko

Re: Mitä uusia kissatarvikkeita kaipaatte markkinoille?

ViestiKirjoittaja memu päivämäärä 15 Loka 2010, 10:08

Erikan ehdottaman kauko-ohjattavan hiiren kannalla olen minäkin, tosi hyvä idea. Tiplu-kissallani on keppi, jonka päässä naru ja tupsu ja sitä ei millään jaksa aina olla heiluttamassa edestakaisin. Se kantaa keppiä aina minulle, että leiki! Enkä edes pysty sitä heiluttamaan niin nopeasti, etteikö kissa saisi tupsusta kiinni. Tuommoinen kauko-ohjattava olisi siitä mukava, että sisäkissa saisi liikuntaakin, eikä kaikki lelut olisi aina jossain kaapin alla.

Toinen mukava kapine olisi sellainen kissanvessa, mikä olisi esteettisesti kaunis. Minusta kaikki kaupan hiekkikset ovat tosi rumia hökötyksiä ja lisäksi ahtaita. Tähän vessakaunottareen voisi liittää vielä jonkun kauniin matonkin siihen eteen, joka keräisi kaikki tassuissa kulkevat hiekanjyvätkin. :idea:

Kolmas, jota olisin kaivannut, on semmoinen tosi helposti ja näpsäkästi asennettava "kissaportti" ulko-oveen tai joku vastaava. :oops: Minä ainakin pelkään usein, että kissat livahtavat ulos, jos joku kyläilijä laittaa oven huonosti kiinni. Meillä toinen kissa hoksaa, että ovi ei ole painettu kunnolla kiinni ja saa sen tassuillaan auki. Nahka seuraa tietysti tätä toista kissaa ulos, mutta se on sen verran uuno kissa, että ei osaa takaisin kotiin, kuten tämä toinen kissa, Tiplu. Toki tämän kaltaisen oven voisi itsekin tehdä, mutta rumilushan siitä tulisi, eikä taida taidotkaan riittää. Samankaltaisen verkon tms. voisi keksiä ikkunaluukkuunkin, kerrostaloasujalle. Jottei kissa tipahda ulos.
SPH Fin*Hobbitqueen´s A Kind of Magic, "Taika"
Käyttäjän avatar
memu
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 52
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 12:07
Paikkakunta: Ulvila
Nimi: Merja Korpinen


Palaa alueelle Yleistä keskustelua kissoista ja aiheen vierestä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron