Hauskoja sattumuksia kissan kanssa eläessä

Kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Hauskoja sattumuksia kissan kanssa eläessä

ViestiKirjoittaja Hanna Salminen päivämäärä 26 Loka 2010, 12:04

Heheh, kun on kyseessä sfinx-rotuinen kaveri niin näitä hauskoja sattumuksia tuleekin eteen ihan jatkuvasti :D loistava keskustelu!

Demon pääsi eilen valvotusti kylppäriin ja saunaan tepastelemaan ripustaessani pyykkiä narulle kuivumaan. Yleensä kylppärin ovi on kiinni eikä sinne ole mitään asiaa. Innoissaan poitsu tutkiskeli paikkoja ja päätti käydä tsiigaamassa myös pyykinpesukoneen rummun... ja lorotti sitten sinne pitkän pisun! Onneksi kone oli jo tyhjä, ettei tarvinnut pyörittää pyykkejä uudelleen... pisti tämä sattumus kyllä kovasti naurattamaan :D
FI* Evilurbastet Ascolt "Demon", sfinx, s. 25.3.2010
Stonemeadow's Brendanus "Prinssi", englanninkääpiöterrieri, s. 18.7.2006
Käyttäjän avatar
Hanna Salminen
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 24
Liittynyt: 26 Huhti 2010, 08:53
Paikkakunta: Lohja
Nimi: Hanna Salminen

Re: Hauskoja sattumuksia kissan kanssa eläessä

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 28 Marras 2010, 11:01

Mä en nyt oikeen osaa sanoa onko tää mun mielestä hauskaa vai ei :D mutta nykyään joka ikinen aamu mun meikatessa kylppärissä Amaranth väijyy mua lavuaarin reunalla ja yrittää hypätä syliin halittavaksi.

Siinä sitten yritän heilua, väistellä ja olla mahdollisimman kaukana peilistä ettei se pääse hyppäämään ja loppuenlopuksi se päättyy hirmu loikkaan ja sit onkin kehräävä kissa sylissä, todella hellyyttävää mutta töissä ei vielä kelpaa myöhästymiselle selityksesti kissan rakkaus :roll:

Näihin hiekkapussiin pissaamisiin sen verran että meillä oli pissattu rikkalapioon mihin oli jäänyt noin kourallinen lattialta lakaistua hiekkaa :D
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: Hauskoja sattumuksia kissan kanssa eläessä

ViestiKirjoittaja memu päivämäärä 07 Tammi 2011, 14:32

No nyt se sitten tapahtui, se mitä olen aina pelännyt. Seisoin vessassa peilin edessä, kun jokin kolahti vierelläni. Taika oli pudonnut pää edellä vessanpönttöön. Tartuin äkkiä ja nopeasti sitä takajaloista ja vedin kissan ylös. Märkänä ja nolona se reppana pinkaisi samantien pakoon. Ei tuo kissa olisi millään itse päässyt pois, ellen olisi ollut siinä lähellä. :o Taikan takaosa on huomattavasti suurempi kuin etuosa ja se sopi siihen pönttöön kuin tulppa lavuaariin. Silloin uudenvuoden päivänä ei naurattanut, nyt tämä jo huvittaa. :lol: Se näky vaan oli näin jälkikäteen ajatellen aika koominen.
Ja vessan ovi ja pöntön kansi pysyy molemmat kiinni (edelleen) ja tarkistetaan ja tarkistetaan, onko varmasti. Eli taas tuli todistettua, että kyllä meidän Taika on aika köntys. Eilen se juoksi niin lujaa, ettei muistanut jarruttaa, vaan törmäsi suoraan päin korituolia ja teki parit kuperkeikat lattialla. Sitä sai todella nauraa.
SPH Fin*Hobbitqueen´s A Kind of Magic, "Taika"
Käyttäjän avatar
memu
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 52
Liittynyt: 29 Huhti 2009, 12:07
Paikkakunta: Ulvila
Nimi: Merja Korpinen


Palaa alueelle Yleistä keskustelua kissoista ja aiheen vierestä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron