Riemun kiljahdukset ja ilon aiheet

Kaikki aiheet maan ja taivaan väliltä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Riemun kiljahdukset ja ilon aiheet

ViestiKirjoittaja Iina päivämäärä 25 Elo 2011, 21:28

Jeee! Kohta Mimin nahkavauvat jo syntyyki :) Mä tuun kyllä niitä heti ihastelemaan kun vaan on tarpeeks isoja! ;)
Käyttäjän avatar
Iina
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 8
Liittynyt: 03 Maalis 2011, 15:46
Paikkakunta: Riihimäki
Nimi: Iina Tuohimäki

Re: Riemun kiljahdukset ja ilon aiheet

ViestiKirjoittaja Taru päivämäärä 06 Loka 2011, 23:27

Merja kirjoitti:Omakehu haisee mutta nyt saa tuoksahtaa kyllä :mrgreen: Siivosin mun vaatekaapin ja olen tosi tyytyväinen itseeni! Siisteyden lisäksi iloinen olen siitä että nyt vaatteet on järkevämmässä järjestyksessä, nyt löytyy omat kasat t-paidoille, kissapaidoille, tunikoille jnejne sekä esim mekoille ja urheiluvaatteille (köh, kukaan ei näitä juuri käytä :oops: ). Erityisen iloinen olen tuosta kissapaitakasasta, ei tarvii enää penkoa kaikkia mahdollisia kasoja että löytää jos joskus sattuis kaipaamaan kissapaitaa :)

Perään laitan toisen ilonaiheeni eli ihanat, jo 2,5 viikkoiset pennut jotka kasvaa ja voi hyvin vaikka aluksi kyllä vähän mietin et miten mahtaa käydä, selviääkö kaikki ja riittääkö maito jne.

Kuva


Tommonen lehmäläikikäs olis tosi ihana :D Miten niin harjakoirissakin tuo lehmäläikikäs on mun lemppari väritys 8-)
Taru
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 25
Liittynyt: 27 Huhti 2011, 21:09
Nimi: Taru Rannikko

Re: Riemun kiljahdukset ja ilon aiheet

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 07 Loka 2011, 11:27

Lehmäläikikkäät on kyllä ihan parhaita :) <3
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä


Palaa alueelle Yleistä keskustelua kissoista ja aiheen vierestä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron