Kaverikissan sukupuoli?

Kun jokin hoitoon tai ruokintaan liittyvä asia askarruttaa, kysy siitä täällä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Kaverikissan sukupuoli?

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 16 Huhti 2009, 22:57

Monna83 meillä on kolme kissoista leikattu ja yksi leikkaamaton eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. :D Mitä tulee kissojen sukupuoleen olen aina pitänyt siitä kiinni että niiden on oltava kolleja enkä tiedä syytä että miksi.. :mrgreen:
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala

Re: Kaverikissan sukupuoli?

ViestiKirjoittaja pintelin päivämäärä 16 Huhti 2009, 23:52

monna83 kirjoitti:^Mäkin olen ollut tähän asti sitä mieltä että pojat on parhaita,myös koirissa. :mrgreen: Mimi on tuollainen vähän vahinkotapaus,päätin antaa kodin yhdelle aikuiselle tyttökissalle tuo onkin nyt sitten tämän 8päisen elukkalauman ainut akka.

Asiahan ei ole vielä ajankohtainen,mutta onhan tässä vähän tullut jo mietittyä sitä,kumpaa sukupuolta se seuraava cornari sitten tulevaisuudessa olisi. Mies on vähän sitä mieltä että jos meille sellainen tulee, sen olis oltava tyttö ja mä taas olen taas pojan kannalla. Ei jotenkin uskalla irtoutua rutiineistaan ja hankkia tyttöä. :mrgreen: Onhan tässä aikaa miettiä.
Muistan kun hippiä mentiin katsomaan raukka meinasi aivan hermostua mun tutkimiseeni. :oops: Meinaan vaan että niin monta kertaa tuli syynättyä että kissalta varmasti löytyy munat. :mrgreen:
Maatiaiskissa Hamppu
Fin*Jatsikatin B.B King"Simo"(CRXa)
S*Rexture New Around Town"Svane"(CRX e 03)
pintelin
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 31
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 14:24
Nimi: Sari Hakala


Palaa alueelle Hoito-ohjeita ja ruokintakysymyksiä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron