Kissan ongelmamaukuminen

Kun jokin hoitoon tai ruokintaan liittyvä asia askarruttaa, kysy siitä täällä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Kissan ongelmamaukuminen

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 28 Maalis 2010, 10:42

Mäkin ilmottaudun kohtalotoveriksi, mitään konstia asian helpottamiseksi en tosin ole keksinyt. Meillä Rasmus on vaan niin puhelias että on ihan tulostaan lähtien koko ajan jutellut kovasti ja myöskin huutanut huomiota.

Nälästä ei ole meillä kyse vaan ihan seurankaipuusta ja koskaan ei olla noustu ylös sängystä eikä huomitoitu muutenkaan kissaa. Rasmus tekee tätä kyllä muulloinkin kun öisin ja kaikki keskittymistä vaativa tekeminen on aika työlästä kun toinen kiljuu korvan juuressa :evil:

Mä en osaa sanoa muuta kun että itse ainakin olen jo tottunut tähän ja varsinkin nämä aamuyön konsertit pystyn jo (ilman sen suurempaa verenpaineen nousua ja epätoivoa) sivuuttamaan täysin. Jatkan vaan unia rauhassa eli ehkä säkin Merja sitten aikanaan totut, toivottavasti. Nimittäin tiedän kyllä tunteen kun haluaisi nukkua eikä onnistu niin millään. Se on jännä miten pienestä kissasta voi lähteä niin raivostuttava ääni :D
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: Kissan ongelmamaukuminen

ViestiKirjoittaja Tuuli päivämäärä 16 Huhti 2010, 20:35

monna83 kirjoitti:Kerroinkin jossakin ketjussa Taavista kun olen saanut sen itseteosta kiinni.Olen kuullut koiranruokakaapista rapinaa ja kun olen avannut oven,herra istuu isossa säkissä nappuloihin uponneena ja napostelee vähän välipalaa kun nälkä päässyt yllättämään.. :roll: Oikea unelmien pallomeri..

hihi :lol:

Ei mulla kyllä kauheesti vinkkejä ole tilanteeseen. Yleensä sanon että kissa pitää väsyttää puhki ja ruokkia illalla, jotta nukkuisivat pidempään mutta teillä taidetaan se jo tehdä.
Metsäkansan burmat (B, Mette, Jasmiini) + cornarit (Aino, Ninja)
Käyttäjän avatar
Tuuli
Moderaattori
 
Viestit: 482
Liittynyt: 27 Elo 2008, 11:50
Paikkakunta: Uppsala, Ruotsi
Nimi: Tuuli Larva


Palaa alueelle Hoito-ohjeita ja ruokintakysymyksiä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron