Zooplus

Kun jokin hoitoon tai ruokintaan liittyvä asia askarruttaa, kysy siitä täällä.

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Re: Zooplus

ViestiKirjoittaja Jennie päivämäärä 21 Maalis 2011, 16:39

Mulla oli sama juttu kuin Merjalla, eli pisteet kertyivät .fi:ssä ja .com:ssa eri tileille. Kun huomasin tämän keskustelun, kävin vähän tutkailemassa sivuja. Jos sinulla Merja on eri sähköpostiosoite ja/tai salasana palveluissa, pisteet kertyvät eri tileille. Jos muutat nämä tiedot samoiksi sekä .fi- että .com-sivustolle, näyttäisi näkyvän vain yksi tili ja molemmissa samat pisteet. Näin ainakin minulla. Tässäkään tapauksessa tilit eivät yhdisty eli menetät toisella puolella olevat pisteet. Kuten zooplussan säännöissäkin sanotaan "Pisteitä ei voida siirtää yhdeltä tililtä toiselle".
SPH Hobbitqueen's Topaz "Otava"
SPH Wanadoo Dirty Harry "Veeti"
Maatiaiskatti Viiru Kurnauskis Pyppynen "Vinski"
Jennie
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Tammi 2010, 15:01
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Jenni Hakanen

Re: Zooplus

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 21 Maalis 2011, 17:56

Pitääks tonne fi:iin ees tehdä uutta tiliä, mun mielest mä en oo tehnyt vaan ainoastaan kirjautunut com:in tunnuksilla suoraan ? Vai muistankohan nyt väärin. Mut jos näin niin eihän Merjan sit ees tarvii yhdistellä mitään kun käyttää vaan sen tilin pisteet pois mitä ei enää käyttäisi tulevaisuudessa ...
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: Zooplus

ViestiKirjoittaja Jennie päivämäärä 21 Maalis 2011, 19:01

No siis sitähän tässä on koko ajan puhuttu, että käyttää vaan yksiä tunnuksia, niin kirjautuvat samalle tilille... Mutta koska Merjalla on niillä toisillakin tunnuksilla pointseja, ne kannattaa käyttää pois. Ne kun eivät siirry mihinkään. :)
SPH Hobbitqueen's Topaz "Otava"
SPH Wanadoo Dirty Harry "Veeti"
Maatiaiskatti Viiru Kurnauskis Pyppynen "Vinski"
Jennie
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 74
Liittynyt: 29 Tammi 2010, 15:01
Paikkakunta: Jyväskylä
Nimi: Jenni Hakanen

Re: Zooplus

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 21 Maalis 2011, 19:19

Jennie kirjoitti:Jos muutat nämä tiedot samoiksi sekä .fi- että .com-sivustolle, näyttäisi näkyvän vain yksi tili ja molemmissa samat pisteet.
Niin eli mitään ei tarvitse muuttaa, käyttää vaan toisia tunnuksia :)

Ai niin, pitikin mainita että tänään tullut zooplussan toimitus oli niiiin hyvässä kunnossa etten ollut silmiä uskoa. Kaikki purkit ja pussit järjestyksessä ja järkevästi aseteltu, pehmustettakin laatikon sisällä ja laatikko oli EHJÄ ! Piti ihan laittaa kiitosta zooplussalle tästä kun olin niin iloinen asiasta :)
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä

Re: Zooplus

ViestiKirjoittaja myymyy päivämäärä 21 Maalis 2011, 23:33

Mulla on kans zooplussa ollut todella hidas jo pitkään. Meinaa hermo mennä tilatessa. Ja safaria käytän minä.
Sfinx poika Lankhmar Eagle-Eye "Rasmus"
Sfinx tyttö Hobbitqueen`s Amaranth " Ama"
Käyttäjän avatar
myymyy
Nuoret 6-10kk.
 
Viestit: 145
Liittynyt: 13 Helmi 2009, 23:34
Paikkakunta: helsinki
Nimi: Milla Mäkelä


Palaa alueelle Hoito-ohjeita ja ruokintakysymyksiä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron