Ninnuli esittäytyy

Tutustutaan hieman. Kerrothan meille aluksi itsestäsi?

Valvojat: Tuuli, Erika, iippis

Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 12 Huhti 2011, 21:03

Hei.

Olen kolmekymppinen perheen äiti Helsingistä.

Haaveissa on oma sfinx-kissa joten rekisteröidyn tänne jotta saan lisää tietoa rodusta ym.

Parille kasvattajalle olen ole mailia jo laittanut mutta vastausta ei vielä ole tullut, rotukissaliiton sivuilla ei kovin montaa kasvattajaa ollut ja jotkut mahdollisesti jo lopettanut toiminnan kun ainakaan kotivuja ei ollut päivitetty..

Jospa se oma miukulainen vielä löytyy jossain vaiheessa. :)

Tällä hetkellä meillä ei siis kissoja ole, koirista jouduimme luopumaan vanhemman pojan allergian vuoksi, kissoista ei kuitenkaan reagtioo ole saanut ja yleensä lasten allergiat on hyvin pois meneviä. (Ruoka-aine allergiatkin ovat onneksi jo menneet ohitse) :)
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 12 Huhti 2011, 21:23

Kiitos. :)

Meninpä sitten ekana lukemaan ketjua jossa kerrottiin millaiselle ostajalle kissaa ei mielellään myydä ja sydän hyppäs kurkkuun... :oops:

Meillä on pieniä lapsia ja yhdellä todettu koira-allergia, apua... Ei kuulosta hyvältä varmastikaan, mutta minä vakaasti uskon että meillä kissalla olisi kissanpäivät, taatusti rakkautta ja huolenpitoa riittää eikä lapset saa meillä mitään eläimiä retuuttaa miten tahtoo vaan kyllä lapsia ohjataan kuinka kissaa/koiraa/hamsteria saa helliä ja hoivata. ;)
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 13 Huhti 2011, 08:06

Kiitos. :)

Joo hei tuo kuulostikin hyvälle, mulla ei mielestäni ole kuin lauantaina töitä niin sunnuntaina päästäisiin tulemaan! :D
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 13 Huhti 2011, 10:22

Joo mä koitinkin jo katsoa että minkähän verran tuo sisäänpääsy on että montako meidän perheestä tulee, mutta jos ottaisin tuon yhden pojan vaan mukaan näin ekalla kerralla :D Tytöt on ollut koiranäyttelyissä mukana ja ihan into piukeena niissä niin varmasti innostuvat kissanäyttelyistäkin jos sit seuraavan kerran niitä ottaa mukaan, jos nyt pääsen livahtamaan vain tuon isomman pojan kanssa.. :D
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 13 Huhti 2011, 13:18

Ohops, Idan vastaus oli mennyt ihan ohi, jotenkin hämää tuo kun otsikko näkyy joka viestissä, mutta eiköhän tähän totu ajan kanssa :lol:

Ja kiitos kutsusta, mielellään tullaan ihastelemaan Masua, valloittava tapaus näyttää hän olevan! :P

Mä oonkin itseasiassa ajatellut että välttis kissan ei tartte olla pentu vaan voi olla myös kodinvaihtaja kunhan on lapsiin tottunut ja ei "ongelmakissa" , vaikkakin pennut on kyllä niin todella valloittavia ihanuuksia <3

Mä jo ulkoillessa mietin kotiinpäin tullessa miten mukavaa ois ku miuku ois ovella tervehtimässä kun sisään tullaan, todellinen kisuhuuma päällänsä, muuta oo tässä pitkään aikaan osannut ajatellakaan :lol:
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 13 Huhti 2011, 22:53

Kiitos kaikille! :D

Ihanan lämmin vastaanotto täällä! :)

Mielelläni mä tuun teidän luoksekin, Sanna ja Satu, aivan kaamee tää mun kissakuume alkaa oleen ku töissäkin näen silmissäni vain ihanuuksia ku porukka ostaa kissanruokaa, kunnes tajuan että suurimmalla osalla on kyl ihan maatiaisia ja sfinxeille tarjotaan hieman laadukaampaa ruokaa 8-)

Jos vaan jollekulle sopii niin voin tulla kahvittelee ja rupattelee vaikka tuon meidän pojan kanssa ensi viikolla? Tää viikko kun on töitä, töitä ja töitä... Ja Sannan luo sit sillo myöhemmällä. :D
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 18 Huhti 2011, 10:26

Voi ei, voi ei, voi ei.. menin sit alkaa lukemaan enemmän myös Rexeistä ja nyt mä oon pulassa.. :oops:

Mulla ei oikeasti saisi olla minkään näköistä vaihtoehtoa missään kun se tekee mun elämästä vaikeeta :D

Onneks ei oo enää montaa päivää Rurokkiin, toivon mukaan siellä näkee myös devoneita ja cornareita... :) Mä oon vaan vähän arkajalka menee heittää tuntemattomille juttua etten vaan anna tunkeilevaa kuvaa itsestäni, aina ollut niin ylisosiaalinen tyyppi että joskus tuntuu että tartteis hillitä ihteäni 8-)

Sunnuntaita odotellessa lisää lukemista, tuntuu että nykyään koneella hyvä kun kerkee enää uutisia lukemaan ku on niin paljon muuta luettavaa :D
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 18 Huhti 2011, 10:43

Heh, kiiitti :D Ehkä mä uskallan :lol:

Mietin vielä tuon pojan mukaan ottamista, mut voinhan mä sen eka ottaa mukaan ja jos alkaa näyttää epätoivoselta ja jos se ei jaksa niin voin viskata sen himaan ja tulla takas :D
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 20 Huhti 2011, 22:29

Käytiin tänään ihastelemassa nakuja <3 <3 <3

Kiitokset Sadulle, oli mukava käydä ja mielellään tullaan uudestaankin! :D

Ja siis pojalle ei tullut allergista-reaktioo, lukuunottamatta kahta pikku näppyä, jotka ei nyt niin varmasti kissasta johtunut ku hieman hermostu ku piti kivat leikit lopettaa :D
Jippii! (juu juu, en nuolaise ennen kuin tipahtaa, mutta ei siis ainakaan paha paha allergia voi olla (luulisin), kun vielä sais kissan häntä lipaisemaan niin näkis tuleeko syljestä reaktioo... )
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Re: Ninnuli esittäytyy

ViestiKirjoittaja Ninnuli päivämäärä 20 Huhti 2011, 23:21

Poju täyttää muutaman tunnin päästä kolme <3

Joo se oiskin ihan hyvä että saisi kunnon kosketuksen kisuun, niin näkis sit et mitä se on ku ois kisu kotona, täällä paijailijoita kyllä sitten kisulle riittää, jos ja kun sellainen meille muuttaa :)
Ninnuli
Pennut 3-6kk.
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12 Huhti 2011, 20:56
Paikkakunta: Helsinki
Nimi: Niina Toivonen

Seuraava

Palaa alueelle Esittelemme itsemme

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron